rayya , !
Monday, September 13, 2010 | 9:17 PM | 0 comments
hello ,sori laa sbp terpaksa memendekkan cter buad sementara waktu .
da 3 ari da raya .
kat kg opah ,
tak banyak rumah pun pi raya .
kat kg n9 ,
lagi laa tak banyak .
haha .
so ,
duet raya pun tak banyak la kan ?
haha ,
meh tgok ni .
ni pic dalam kete ,
mse tuh na balek perakk .
kaka n abg ! adek nyebokk :) *poyo jepp
pape un ,
wepp semua ,
selamat hari raya maaf zahir batin tw !
0-0 tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ! :)









